vineri, 23 septembrie 2011

roman sau povestiri

Sâmbătă, pe 17, a fost la REPUBLICA lansarea cărţii lui Dumitru Crudu: Oameni din Chişinău.
Toţi cei care citiseră cartea au fost de acord că e o carte f bună.
Discuţia a devenit încinsă cînd s-a lansat întrebarea: carte de povestiri sau roman.
Citiţi şi voi cartea şi spuneţi-ne părerea voastră aici :)
Prezenţa tatălui lui Valeriu Boboc la această lansare, ne-a umplut de respect. Faţă de pierderea lui şi faţă de evenimentele în jurul cărora se învîrte această carte: aprilie 2009.
Am început cu open mic, în cadrul căruia s-au citit fragmente din roman. După care eu (moni stănilă) şi Ion Buzu am vorbit despre carte.
Apoi a fost momentul întrebărilor.

Lansarea a fost aşa reuşită că în momentul în care am anunţat că se poate cumpăra cartea, s-a făcut coadă.
Îl întrebasem pe Dumitru dacă are cărţi de vînzare. A spus da.
A avut un singur exemplar. Cumpărat de un republican de-al nostru.

Un fragment din lectura lui Dumitru Crudu găsiţi pe blogul lui Alexandru Vakulovski
O părere despre carte pe dogmatista
O poză, mai jos:


Un comentariu:

  1. Buna ziua

    Sunteti interesat de un schimb de linkuri? Detin mai multe website-uri si as fi interesat de un parteneriat. Daca sunteti interesat va rog sa-mi raspundeti la aceasta adresa de e-mail sau ma puteti contacta pe Yahoo Messenger la adresa: maryus_mono pentru a discuta mai multe detalii.

    Cu stima, Daniel Stroe

    RăspundețiȘtergere