duminică, 6 noiembrie 2011

istorii personale şi de grup. republica şi pavel borş

Prima şedinţă a cenaclului Republica a avut loc în 27 mai. De atunci republica a primit deja 2 premii. Unul din partea Bibliotecii Nationale, iar al doilea premiul TIUK! pentru cel mai fain nou cenaclu.
Am avut lansări şi lecturi.
Momente faine.
Iată ce spune Iulian Ciocan despre Republica:
"Ei bine, e momentul sa te felicit acum, Moni. Cenaclul Republica, pe care il conduci de la o vreme incoace, mi se pare cel mai bun din aceasta urbe inghitita de tranzitie. Trebuia deci sa vina cineva din Timisoara, ca sa avem la Chisinau un cenaclu la care tinerii vin cu mare interes. Esti o moderatoare foarte buna, iar discutiile la care am asistat mi s-au parut vii si la obiect. Sper sa aveti o viata lunga!"
Însă adevăratele merite nu sunt ale mele. Ci - în primul rînd ale dlui director Alexe Rău şi a dnei Raisa Melnic. Ei au făcut posibil acest cenaclu şi ne-au susţinut.
Apoi sunt meritele voastre, ale tuturor celor care participă la întîlniri, şi nu în ultimul rînd ale lui Sandu Vakulovski şi Dumitru Crudu, care participă de fiecare dată.
Ce să mai spun? Să avem viaţă lungă şi să ne vedem pe 11 noiembrie, cănd va citi dl Pavel Borş.
Dl Borş va veni cu o memoralistică aparte ce surprinde viaţa unui cardiolog la Paris, chiar în momentul destrămării URSSului. Foamea şi lupta de adaptare, contactul cu francezii, cu foşti deţinuţi politici, cu prietenii moldoveni şi ruşi care vin în Paris să cânte în staţia de metro. Care vin direct de la Filarmonică.

Vă aşteptăm! LA ORA 16.30

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu